Saturday, December 11, 2010

Alistair Overeem 2010 K-1 Grand Prix Champion

Alistair Overeem (10-4 K-1) has become the 1st MMA champion to also be crowned the K-1 World Grand Prix champion, after he defeated fellow Dutchman Peter Aerts to win the title in Japan.

It has long been a dream of the "Demolition Man" to win the greatest kickboxing tournament in the world. Hailing from the legendary line of Dutch kickboxers, Alistair pursued his dream for 11 long years while simultaneously competing in MMA bouts including becoming the Strikeforce Heavyweight Champion.

At the 2010 K-1 Grand Prix Finals, Overeem rattled off 3 consecutive victories, the final being the TKO win over Peter Aerts.

In the finals, an even more yoked than normals Overeem simply overwhelmed Aerts, who had taken some serious shots earlier in the night in his battle with 2009 Grand Prix champion Semmy Schilt. Alistair just dominated the older warrior with crushing body shots and dropped him with clubbing head shots before the referee saved Peter.

“I hope you enjoyed tonight, I hope you loved the fights, I gave 100%, and I love you Japanese fans,” Overeem said in celebration.

2 comments:

5689 said...

zzzzz2018.8.11
mbt shoes outlet
golden goose
ralph lauren uk
red bottom
ugg boots
coach outlet
uggs outlet
ugg boots on sale 70% off
canada goose jackets
michael kors

jeje said...

xiajinyi
Bien que je basket nike tn pas chere homme voulais acheter un certain nombre d'accessoires, mais mes priorités Nike Shox Monster SI certains vêtements et des chaussures pour mon chéri adidas zx 700 w pas cher chéri! Comme j'ai toujours l'habitude de porter une paire de pantoufles pendant que je asics gel lyte v speckle ebay suis à la maison et des chaussures de fantaisie et élégant si je suis air jordan pas cher pour femme habillé officiay, donc je voulais des chaussures de qualité supérieure et jolie pour basket nike pas cher destockage mon chiot aussi. Parmi les idées vraiment cool qu'ils ont devraient être d'imprimer des personnages Asics Gel Lyte 3 Femme Rose célèbres sur leurs chaussures pour le rendre plus unique. La barrière de la langue asics gel nimbus 16 homme affectera négativement la plupart des quatre étapes (formation, assaut, normalisation, performance) du modèle de développement d'équipe de nike air jordan 1 retro mid grape Tuckman (Blair).